In 8 stappen naar efficiënte patiëntenlogistiek





Een tevreden patient. In 8 stappen

Zorglogistiek inrichten
Door patiënten meer verantwoordelijkheid te geven (selfservice) en de klantvriendelijkheid van uw zorginstelling te verhogen (hospitality) kunt u de bezoeken aan uw zorginstelling, incl. patiëntenregistratie en de hele zorglogistiek, optimaal laten verlopen. Dit resulteert in meer kwaliteit in de zorg, meer tevreden patiënten en u bespaart op kosten. Hoe kunt u uw zorglogistiek beter organiseren met behulp van Selfservice & Hospitality? Wat komt daar allemaal bij kijken?

Wij helpen u op weg!
Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom helpen wij u graag op weg met een handig 8-stappenplan.

Vanuit verschillende invalshoeken zoomen we in op vragen als:
Wat wilt u ermee bereiken?
Waar heeft u behoefte aan?
Wat zijn kansen en mogelijkheden?
Welke doelgroepen spelen een belangrijke rol?

Stappenplan
Ga nu aan de slag met het 8-stappenplan en ontdek hoe uw patiëntenregistratie efficiënter én klantvriendelijker kan worden.

Meer informatie over patiëntenlogistiek


Om het stappenplan gratis met u te delen, vragen wij u ons toestemming te geven u per e-mail te mogen benaderen.
Download whitepaper
Calculator: bereken uw besparing
Neem contact op
Download whitepaper
Bereken uw besparing
Neem contact op
Uitleg over patiëntenregistratie in de praktijk